Kiinteistötarina Isännöinnin palveluun ollaan tyytyväisiä!

Ammattitaitoinen ja innostunut isännöitsijä vaikuttaa positiivisesti asumisviihtyvyyteen ja nostaa kiinteistön arvoa. Tässä onnistuminen vaatii muun muassa huolellisuutta, avoimutta sekä erityistä huomiota asiakaspalveluun. Kiinteistötarina Isännöinti Oy toteutti asiakastyytyväisyyskyselyn kesäkuussa 2018. Toteutimme tutkimuksen, sillä haluamme parantaa toimintaamme vastaamalla entistä paremmin asiakkaiden odotuksiin ja tarpeisiin. Kysely oli osoitettu hallituksen jäsenille isännöimissämme taloyhtiöissä sekä kiinteistöosakeyhtiöissä. Suuret kiitokset kaikille vastaajille! Palaute on meille tärkeää toiminnan kehittämisessämme.

Saimme runsaasti positiivista palautetta. Hyvistä tuloksista kertoo muun muassa se, että 95 % vastaajista on erittäin tai melko tyytyväinen isännöintipalveluun kokonaisuutena. Erityisen iloisia olemme siitä, että 95% vastaajista voisi suositella isännöintipalvelujamme. Kyselyn mukaan eniten asiakasuskollisuuteen vaikuttivat asiantunteva henkilöstö, palvelun hinta-laatusuhde sekä lupausten pitäminen. Olemme onnistuneet asiakaspalautteen mukaan muun muassa palautteen vastaanottamisessa sekä isännöitsijän kyvyssä tuottaa taloyhtiölle / kiinteistöosakeyhtiölle lisäarvoa.

Seuraamme jatkossa vuosittain asiakastyytyväisyyttä ja sen kehitystä. Meille on tärkeintä asiakkailta saamamme suora palaute, sillä vain sitä kautta voimme aidosti kehittää toimintaamme asiakastoiveiden mukaan. Kyselyn kautta saimme tietoomme myös kehityskohteita palvelussamme. Luonnollisesti otamme kaiken saamamme palautteen huomioon toimintamme kehittämisessä. Jokaisesta saadusta palautteesta otetaan opiksi, niin positiivisesta kuin negatiivisestakin.

Iso kiitos kaikille asiakkaille hyvästä yhteistyöstä ja hyvää syksyä!

You Might Also Like